« A Ρ Χ Ι Κ Η - Σ Ε Λ Ι Δ Α | Απόψε, στον Ευριπίδη: "Μάγκες αλήστου εποχής" » | Διονύσης Καψάλης: "...ένας κόσμος αδιάφορος στο φό... » | Νέα παγκόσμια φωτογραφική αποκλειστι-κότα: To αυγό... » | Ιδού ο νυμφίος » | Ένα βιβλίο για blog-aholics » | Mία παγκόσμια αποκλειστι-κότα του Οbserver » | Εμπνευσμένος σεξουαλικός οδηγός για γυναίκες: Μπρο... » | Labels: Αρχαιολαλά παραληρήματα - Ο πανέμορφος αρχ... » | Labels: Aρχαιολαλά παραληρήματα - Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣ... » | Πώς θα διακρίνετε τους προπαγανδιστές αρχαιόπληκτο... » 

Δευτέρα, Απριλίου 30, 2007 

O Observer θυμάται και αναρωτιέται ΙΙ: Μantalena και διαρροή προσωπικών δεδομένων

...θυμάται
το σίριαλ σχολίων και ποστς για το θέμα που (δικαίως) σε εξόργισε όταν η μάτζικα διέρρευσε προσωπικά σου δεδομένα

...και αναρωτιέται
όχι μόνον γιατί δεν εξοργίζεσαι με όσα διαρρέει ο Μακ Νάνους για τον jago αλλά γιατί ενισχύεις αυτή την κακοήθειά του –
της οποίας θύμα υπήρξες και η ίδια πριν λίγο καιρό - στηρίζοντας με ζήλο τις αλλοπρόσαλλες θέσεις του και τις υποψίες του που μεταβάλλει καθημερινώς.

Αναρωτιέται, ακόμα, πώς αισθάνεσαι μετά την νεότερη δήλωσή του ότι ο κατσαρίδας δεν είναι 100% ο jago όπως έδειχναν τα "αδιάσειστα" στοιχεία του, που αποδέχθηκες ανεπιφύλακτα. Αφού εγκατέλειψε την αρχική θέση του ότι κατσαρίδας = αρτουά και την δεύτερη ότι κατσαρίδας = jago, τώρα γράφει ότι ο κατσαρίδας είναι ή ό jago ή ο/η artois. Mήπως να κάνετε μία σύσκεψη και να καταλήξετε επιτέλους;

(Κατσαρίδα, πάρε θέση!)


.

Γιατί έχει τόση σημασία τι πιστεύω εγώ;
Δεν έγραψα ποτέ και πουθενά ότι ο κλατς είσαι εσύ. Πιστεύω πάντα ότι είναι ο λαπούτα.

Και γιατί πρέπει να απολογηθώ για ότι γράφει ο μακ;

Το "να κάνουμε σύσκεψη" το προσπερνώ καλή τη θέληση.

καλημέρα

Ξαναδιάβασε το ποστ πιο προσεκτικά. Δεν γράφει πουθενά αυτό που κατάλαβες.

Σε ρώτησα τι έχεις να πεις για τις διαρροές που κάνει ο Μακ Νάνους, όσων γνωρίζει από την ιδιωτική επικοινωνία του με τον jago.

Υποθέτω ότι δεν μετράνε μόνον οι διαρροές από την μάτζικα.

Κάτι έχεις σήμερα και δεν τα πιάνεις με την πρώτη.

Μην βιαστείς να απαντήσεις γιατί θα επανέλθω στο μπλογκ μετά τις 4.

Για τις *διαρροές* δεν έχω να πω τίποτα αφού δεν ξέρω σε ποια προσωπικά δεδομένα αναφέρεσαι.

Πες *μου* (αφού επιμένεις να ζητάς τη γνώμη μου) ποια είναι αυτά τα προσωπικά δεδομένα, να σου απαντήσω κατ΄αρχάς αν είναι διαρροές.

Ακόμη κι αν μου πεις όμως ποια είναι αυτά -πέφτοντας έτσι κι εσύ στη λούμπα να συζητήσεις δημοσίως κάτι που ίσως αποτελεί προσωπικό δεδομένο-, εμένα θα μου επιτρέψεις να διατηρήσω το δικαίωμα μου να μη θέλω ενδεχομένως να σου απαντήσω δημοσίως, ε;
:)

Πόσο μάλλον για κάτι που ελάχιστα με ενδιαφέρει όπως ο κατσαρίδοτσάγκος. Έλεος δηλαδή. Ασχολήθηκα μαζί του όσο ασχολιόταν κι αυτός με μένα (όσο είχε συμφέρον δηλαδή, όταν έγραφα στο Άρθρο). Τώρα που δεν γράφω πια, δεν ασχολείται μαζί μου ούτε ως τζάγκο ούτε ως κλατς.
Γιατί δεν με αφήνετε στην ησυχία μου;
Τι δουλειά έχω εγώ με τις διαφορές του Μακ και του κατσαριδοτζάγκο;

Έχω το δικαίωμα να πιστεύω ότι θέλω, έτσι δεν είναι;
Και αυτό που πιστεύω είναι ότι λαπούτα = κατσαρίδα, κατι που εξάλλου κανείς από τους *δυο* τους ούτε αποπειράθηκε να ανασκευάσει ούτε αρνήθηκε ποτέ επισήμως!

Μη βιαστείς να απαντήσεις, γιατί όπως σου έχω γράψει κατ' επανάληψη, θέλω να απεμπλακώ από όλο αυτό το θλιβερό νταβαντούρι της ανακυκλωμένης ασχήμιας του τζάγκο και των φίλων του.

Ωραίο το καινούριο άβαταρ!

Mπορεί να αμφιβάλλω για την δικαιοσύνη σου Μανταλένα, αλλά δεν αμφιβάλλω για την ευφυΐα σου. Μέσα στο μπλογκ του Μακ Νάνους είσαι, ξέρεις πολύ καλά σε ποιες διαρροές αναφέρομαι. Και ελπίζω να μην αμφιβάλλεις κι εσύ τόσο για τη λογική όσο και για το ήθος του "αρτουά". Δεν πέφτω σε "λούμπες" ούτε είναι δυνατόν να επαναλάβω τις αθλιότητες που έγραψε ο "συμπλεγματικός σκωτσέζος".

Ναι, είναι δικαίωμά σου να πιστευεις ότι ο jago είναι ο οποιοσδήποτε, αλλά δεν αντιλαμβάνομαι τι σε κόφτει ποιος είναι ποιος πίσω από κάθε μπλογκ. Μάθε να αλληλεπιδράς με τον καθένα ξεχωριστά και μην κάνεις σαν απατημένη σύζυγος.

Ομοίως, είναι δικαίωμά σου να απαντάς όπου και όπως θέλεις, αλλά αυτό για μένα αποτελεί κριτήριο. Δεν μπορώ να αντιληφθώ την ηθική σας να ανοίγετε δημοσίως συζητήσεις και θέματα και να τα κλείνετε ιδιωτικώς. Προσωπικώς δεν έχω να κουκουλώσω τίποτα απολύτως. Όλα στο φως.

Αυτό τώρα τι το ήθελες: "Τι δουλειά έχω εγώ με τις διαφορές του Μακ και του κατσαριδοτζάγκο;"

Δουλειά με τις διαφορές του Νάνους και του jago, έχεις και παραέχεις γιατί ανέλαβες αυτοβούλως να κάνεις σεκόντο στις κατηγορίες του πρώτου εναντίον του δεύτερου. Έτσι δεν είναι;

Αν λοιπόν δεν είχες εμπλακεί μόνη σου, δεν θα χρειαζόταν να απεμπλακείς.

Όσο για το κορυφαίο: "κανείς από τους *δυο* τους ούτε αποπειράθηκε να ανασκευάσει ούτε αρνήθηκε ποτέ επισήμως!", θα πρέπει να αντιλαμβάνεσαι την αστειότητα του. Ζητάς να βγει μια κατσαρίδα και να πει επισήμως ότι δεν είναι ο jago???

Καταλαβαίνεις τι είναι αυτό που λες???

Προσωπικώς επικροτώ τον τρόπο που σας απάντησε ο jago ("χέστηκα"). (εκτός από την φωτογραφία που με χάλασε και που κατέβασε, αφού δήλωσε αυτό που ήθελε.)

Κι εγώ το ίδιο περίπου θα απαντούσα αν με ανέκριναν οι Κλουζώ του διαδικτύου: "Σκασίλα μου!"

υ.γ. το νέο άβαταρ στο χαρίζω για να κάνεις κανένα ταξιδάκι στο νησί σου. Καλοκαίρι μύρισε!

Ρε Αρτουά!
Δεν *σιγοντάρησα* απλώς όπως γράφεις, συμφώνησα με τον Μακ: ο τζάγκο είναι ο κλατς.
Και μπορεί και το ΦΚ. Και μπορεί και όποιος άλλος γουστάρω και θέλω να είναι. Όσο υπάρχουν στοιχεία που δεν ανασκευάζονται γιατί ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ.


Από κει και πέρα, δεν έκλεισα καμία υπόθεση ιδιωτικώς (τουλάχιστον ακόμη - μια και το ψάχνουμε με τη δικηγόρο μου και το έχω γράψει κιόλας). Ε, δεν μπορώ να γράφω συνεχώς και μόνο γι' αυτά - κουράζομαι και βαριέμαι ενώ θα έπρεπε να κάνω το κέφι μου.
Ναι, θα περίμενα να *δείξει* κάποιος από τους δυο - αν o κλατς και η λαπούτα νήσος ήταν δυο και όχι ο ίδιος μπλόγκερ - μια σχετική αποστασιοποίηση.
Αυτό δεν έγινε όμως ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΓΙΝΕΙ γιατί πολυ΄απλά, τζάγκο = κατσαρίδα.
Αμάν πια.

Έγραψα κιόλας τη γνώμη μου ότι το θεωρώ άθλιο αυτό: τη μία κάποιος να τείνει χείρα συμφιλίωσης γλύφωντάς τον Μακ "να περάσω από το μαγαζί σου" κ.λπ. γλοιώδη (ποιος μπλέκει την προσωπική επαφή με τα blogs εδώ; ο τζάγκο *σου*) και απ' την άλλη να τον βρίζει για μια δικιά του σωματική μειονεξία (sic) γράφοντας ως κατσαρίδας.
Σιχαμένα πράγματα, εφάμιλλα των δκτυακών φίλων του - βλέπε μάτζικα.
Κάποια στιγμή, αν αυτή η *παρέα* έπαυε να κατεβάζει συνεχώς τα ποστς της, θα μπορούσαμε να φτιάξουμε μια λίστα για να δουν όλοι ποιοι έχουν ψύχωση με τα περιττώματα τα οποάι ποστάρουν ανελλιπώς στα blogs τους - επιμένω, ρώτα έναν ψυχαναλυτή να σου βεβαιώσει τι σύνδρομο είναι αυτή η εμμονή με τον ποπό και τις σχετικές βρισιές και έλα μετά να μου πεις ότι έχω άδικο για τις συγκεκριμένες δικτυακές *προσωπικότητες*.
Ε, δε νομίζω ότι θα πρέπει να με μεμφθείς κιόλας που αποφάσισα να αδιαφορήσω για όλη αυτή την ασχήμια! Και άργησα κιόλας.

Όσο για την υποστήριξή μου στον Μακ, που τη βλέπεις όπως ο ταύρος το κόκκινο πανί, θέλω να καταλάβεις ότι απλώς πήρα το μέρος του για αυτό που σου περιέγραψα παραπάνω -και το οποίο έκανε η κλατσοκατσαρίδα, και το οποίο το θεωρώ άθλιο. Τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο.
Δεν αλλάζει το ότι έχω διαφωνήσει μαζί του, δεν αλλάζει το ότι δεν εγκρίνω όλα όσα κάνει, γράφει ή λέει, δεν αλλάζει καν το ότι σε συμπαθώ.
Τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις;

Και αυτό εννούσα ότι δεν με αφορά στην τελική τι θα κάνουν μεταξύ τους, οι κλατς-μακ, αρτουά-μακ, κλατς-αρτουά. Είστε όλοι μεγάλα παιδιά, λέμε.
Θα πω τη γνώμη μου αν χρειαστεί, and that's all.

Εγώ απ' τη μεριά μου ξέρω πόλυ καλά και τι κάνω και τι θα κάνω και τι ΔΕΝ θα κάνω.
Δεν μπορώ όμως να υπερασπίζομαι π.χ. τον Πασκάλ στον Μακ, ούτε τον Μακ στον Πασκάλ - να , ένα άλλο πρόσφατο παράδειγμα.
Κι αν το κάνω, θα το κάνω μια, θα το κάνω δυο, θα στεναχωρηθώ κιόλας - ε, στην τελική ΔΕΝ είναι δική μου δουλειάααα!
Δεν είμαι μεσσίας, ούτε έχω MantalenoΛύσεις για όλα.
Το ίδιο ισχύει και για σένα vs Μακ.

BARIEMAI όμως όταν γράφω τα ίδια και τα ίδια...

ΕΠΙΛΟΓΟΣ
To τι θα απαντούσες δε, αν ήσουν στη θέση του κατσαριδοτζάγκω, σόρι αλλά μπορώ να το δεχτώ από σένα μόνο ως συζήτηση καφενείου του τύπου "ε, καλά έκανε μωρέ και του απάντησε *χέστηκα*, σιγά κ.λπ. κ.λπ.", μια που ούτε ξέρω ούτε θέλω να ξέρω την *καλλιέργεια* ή η εσωτερική ανισορροπία του ανθρώπου αυτού.

Θα μπορούσες πάντως να πεις - και θα 'χες εν μέρει δίκιο, πως όταν και για μένα έγραψε η λαπούτα (η νήσος) ΨΕΥΔΩΣ ότι έχω την αρχισυνταξία του ένθετου στο Άρθρο ενώ δεν την είχα, ούτε εγώ είχα απαντήσει τότε.
Δεν είχα βγει καν να το διαψεύσω γιατί θεώρησα εκβιασμό αυτό που γινόταν.
Αυτό μας κάνει όμοιους με την νήσο λαπούτα;

Όχι.
Και λέω όχι, γιατί εδώ υπάρχει ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ: πως εγώ ήμουν ΕΝ ΑΜΥΝΕΙ, δεν έβρισα κανέναν, δεν επιτέθηκα αλλά το αντίθετο, ούτε ckata ποστάρισα όπως αυτός ο χαμερπής άνθρωπος, ούτε έμπλεξα τους πάντες σε αυτό, ούτε καν -όταν τελικά ενεπλάκην ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΩ λέμε- απάντησα με βρισιές ή έφταξα hate blog όπως έκανε εκείνος στον Μακ.

Αφήστε με στην ησυχία μου
τι σχέση έχω εγώ με τα ckata που ποστάρουν αυτοί οι άνθρωποι;

Δεν θέλω να σου γράφω χιλιάδες λέξεις εδώ ή αλλού δημόσια, γιατί στεναχωριέμαι

αν θες στείλε mail

Αλήθεια το είπα για το αβαταράκι σου ότι μ' αρέσει, δεν ειρωνεύτηκα.
Τι είναι;

Mανταλένα, λέω να ξεκουραστώ για λίγες μέρες και θα επανέλθω για να συνεχίσουμε την κολοκυθιά.

Δημοσίευση σχολίου

artois Image Hosted by ImageShack.us
"artois" - ράτσα ενός κυνηγετικού, χαριτωμένου σκύλου - είναι η συλλογική περσόνα κάποιων ανθρώπων, που συναντήθηκαν στο διαδίκτυο και διαπίστωσαν ότι πάσχουν από την ίδια "ασθένεια": είναι αλλεργικοί στους πάσης φύσεως "δηθενατζήδες". Τέρμα τα ντεμέκ είτε πρόκειται για δήθεν πολιτικούς σωτήρες, δήθεν δημοσιογράφους, δήθεν σκεπτόμενους, δήθεν αριστερούς, δήθεν ανιδιοτελείς, δήθεν σοβαρούς, δήθεν προοδευτικούς... Aπό τις 13.12.2010, νέο μέλος: artois 4, o λαϊκιστής. Aπό 11/11/11 νέος μεταβατικός αρθΡογράφος ο "Αρτουά ο παλιός" - με συγκεκριμένη διάρκεια, μέχρι 12/12/12 που θα "συνοδεύσει" τον μάταιο κόσμο στο τέλος του [επιτέλους!]

. .

Θεματα

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΟ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟ
  • On AIDS
  • ΕΠΕΤΕΙΑΚΑ και ΜΝΗΜΗΣ
  • TO MIKΡΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΟΒSERVER
  • ΤA ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ
  • ΤΣΙΓΑΡΑ ΤΕΛΟΣ!

    . .

    Aλλα

  • ΠΛΑΣΤΟΠΡΟΣΩΠΙΑ ΜΕΣΩ ΨΕΥΔΟΪΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
  • ΣΑΣ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ
  • ΠΑΡΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ
  • O ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕΙ
  • H MAΡΙΑΝΝΑ ΑΠΟΛΥΕΤΑΙ
  • H AΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΟ ΝΤΙΒΑΝΙ
  • ΓΙΑ ΕΝΑ ΦΙΛΟΤΙΜΟ
  • ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΕΣΒΥΩΠΙΑ
  • ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΦΥΛΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΤΟΥ
  • . .

    o artois o 4oς προτεινει (boo to alternative douchebags!)

  • MΠPAΦ : Mikeius vs. Alt-Bags (part 1)
  • MΠPAΦ : Mikeius vs. Alt-Bags (part 2)
  • MΠPAΦ : Mikeius vs. Alt-Bags (part 3)
  • LINKS:

    EKΔΟΤΙΚΑ ΝΕΑ: Απο 1ης Μαρτιου, η νεα υπερπολυτελης εκδοση της "Αυτομπλογκο- γραφιας μου". Δερματοδετη με 5 υπεροχα αυθεντικα σβαροφσκι στη θεση των ομικρον. ......... κλικ εδω για περισσότερα

    ........Image Hosted by ImageShack.us

    -

    ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΧΡΕΙΟ: _____ MIA ΦΙΛΟΔΟΞΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΟΒSERVER

    Για τις δυσκολες ωρες σας: TA ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ ακομα μια φιλοδοξη προσπαθεια του Οbserver

    Powered by Blogger
    and Blogger Templates
    Image and video hosting by TinyPic