ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ο Άγιος είναι ένας τσαρλατάνος
Διότι, κατά τη νεκρή χρονική περίοδο του monitor, έτυχε να ποστάρουν ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ θέμα, δύο bloggers. H mirandolina και το Άρδην, ιστολόγιον. Τα δύο θέματα εμφανίσθηκαν συγχρόνως στο board του monitor κατά την τακτή ανανέωση. Όμως από τους 16 που λινκάρισαν το πρώτο, μόνο η gianna είδε και το δεύτερο!
Το θαύμα απεδείχθη στιγμιαίο και παρακαλώ την Ιερά Αρχιμπλογκική να μην προχωρήσει στην αναγνώριση του Αγίου, μέχρι που να καταφέρει να κάνει ένα θαύμα διαρκείας.
Επομένως, χρειαζόμαστε επειγόντως έναν οφθαλμίατρο να εξηγήσει αυτό το φαινόμενο της περιοδικής τύφλωσης/ανάβλεψης και τούμπαλιν.
Επειδή όμως ο ΟΒSERVER δεν ασκείται μόνον στην όξυνση της παρατηρητικότητάς του αλλά φροντίζει και την επιμόρφωσή του, βρήκε, και σας παρουσιάζει με υπερηφάνεια, μία σχετική ελαιογραφία:
(c. 1761)
The Russian Museum, St. Petersburg
Σωστός και ναι παραδέχομαι ότι το ποστ της κατερίνας δεν το είδα καν.
από ---> pascal | 23/5/06 3:22 μ.μ.
1ον: κανείς δεν μπορεί να βλέπει όλα τα posts
2oν: Τα μαύρα αλλά κυρίως αυτά που έχουν linkblogs τα βρίσκεις ευκολότερα (δλδ κάνεις linkblog για να δουν κάτι κι οι άλλοι)
3ον: τα arxediamedia κάνουν feeding τα linkblog τους μέσα στο blog τους στο sidebar κάτω από τον τίτλο ¨ο παλμός της blogόσφαιρας)
4ον: Στο post της κατερίνας δε γίνεται λόγος περί βασανιστηρίων. Το θέμα δεν ήταν ο Botterro. Το θέμα ήταν ότι κάτι γίνεται στην πόλη : τέχνη-πολιτική. Tο linkmlogarisma γίνεται με κριτήρια πολιτικά(με την Εννοια), αισθητικά, ή προσωπικού αρχείου, ή όλα μαζί. Επίσης κανείς δεν ξέρει γιατί ο καθένας κάνει linkblog (δες arxediamedia)
σορρυ που θα στο πω αλλά "τράβα γαμήσου"
[μην το πάρεις κ πολύ σοβαρά το τελευταίο γιατί βαριέμαι: φιλούθκια]
pascal : θα ξεράσω..
από ---> Chaca-Khan | 23/5/06 3:33 μ.μ.
από ---> Chaca-Khan | 23/5/06 3:36 μ.μ.
κατά τα άλλα, θέλω να ακούσω ξεκάθαρα την ερμηνεία σου,τη θέση σου και την πρότασή σου
Επίσης οι bloggers στην πορεία του χρόνου αποκτούν και μια εγκυρότητα. Κάποιν που παρακολουθείς καιρό κ γενικά συμφωνείς, αρχίζεις να τον εμπιστεύεσαι. όπως κ με τα παραδοσιακά μέσα.εύκολο να το καταλάβει κανείς.από την άλλη το ότι αυτή η ιστορία με το λινκμπλογκάρισμα δημιουργεί κατεστημένο που θέλει 2πλή προσπάθεια να το υπερβεί κανείς, το δέχομαι. κ γω δε συμφωνώ με τις παραμέτρους του λινκμπλογκαρίσματος ως έχουν. ήταν μια ιδέα για μια κατεύθυνση.
το linkblogging είναι (τις περισσότερες φορές) μια wiki δράση. Σταρχίδια μας αλλιώς, θα κάναμε λινκμπλογκς μόνο τον εαυτό μας. όμως διαβάζουμε. ότι μπορεί ο καθένας κ για όσο καυλώνει. προσφέρουμε κάτι παραπάνω. γιατί ένα Post που έχει 20linkblogs θα το δεις, ενώ ένα που δεν έχει μπορεί κ να μην το δεις. απλό. επομένως αν κάτι ΦΟΒΕΡΟ ανεβεί, θα το ΔΕΙΣ. αυτό είναι κάτι. τώρα αν αυτό υποσκελίζει τα διαμαντάκια επειδή φέρονται διάφοροι ως πρόβατα είναι κ αυτό μια συζήτηση.
ήμαρτον!
από ---> Chaca-Khan | 23/5/06 3:48 μ.μ.
ηρεμησε
εδω γινοτναι αλλα και αλλα, οι δικαιολογιες για τα λινκ μπλογκς μας μαρανανε.
εγω εχω να σου επιδιεξω 2 ολοκληρα ποστς που γραφουν - για λογους βλακειας- οτι δεν θα ξαναερθουν να με διαβασουν--και χωρις να μου κανουν και λινκ παρακαλω.
το πηρα ως εντολη
και ειναι ετσι
αντε μην φορτωσω παραξενα τωρα
δηλ για τον λε νονς ή τη μιραντολινα ή τη ροδια υπαρχει περιπτωση να μυο κανουν λινκ μπλογκς? ακομα και αν ανεβασω τα κερατα μου, ακομα και αν ανεβασω κατι δικο τους πυο δεν θυμουνται οτι διαβασαν, ειναι δυνατον να μυο κανουνε λινκ?
πιασαν οι ζεστες
παω παραλια
νια νια νια νια νια
από ---> Jamella | 23/5/06 4:02 μ.μ.
Είχε τα κότσια να τεκμηριώσει την άποψή της κ να γίνει -στη συγκεκριμένη περίπτωση- αντιπαθής προς έναν ιστολόγο που σατιρίζει τους πάντες( σωστό, η σάτιρα δεν πρέπει να κάνει διακρίσεις) κ κανείς δεν του κουνιέται κ τόσο εύκολα γιατί φοβαται το κοφτερό του πληκτρολόγιο...
Έπειτα έχει δίκιο ο Chaca. Μην εγκαλείτε τον κόσμο για τις επιλογές του ακόμη κ αν είναι εμφανώς λάθος κ αμφισβητήσιμες. Η Εκκλησία του Δήμου είναι σε θέση να κρίνει.
Παράδειγμα:
Εγώ λινκάρω ΠΑΝΤΑ τον Λολίτα κ ας μην γράψει τίποτε. Γιατί τον γουστάρω κ από τοτε που τον γνώρισα, τον γουστάρω στο πολλαπλάσιο. Δεν θα απολογηθώ γιαυτό. Δεν το ζητήσατε, το ξέρω, απλά σας εξηγώ πως έχουν ορισμένα πράγματα.
Συνοψίζω. Μη δαιμονοποιείτε το συγκεκριμένο πρόσωπο το οποίο ακόμη κ μέσα από το controversy κ τις απόψεις της που θεωρώ πως είναι εντελώς off οι πιο πολλές, κάνει αρκετό κόσμο να σκέφτεται κ στον κόσμο αυτό βάζω κ τον εαυτό μου. Τώρα αν δεν συμφωνώ με τον τρόπο που διοικεί τα του οίκου της ( θεωρώ το moderation στα σχόλια προσβλητικό΄, το κάνει κ η φίλτατη Juanita δεν ξανασχολίασα στο μπλογκ της απο΄τότε που το διαπίστωσα) είναι πολύ απλό. Δεν το επισκέπτομαι. Όμως είναι σπίτι της κ σε όποιον δεν αρέσει, υπάρχει κ το τηλεκοντρόλ. Σωστά;
Κ ένα τελευταίο σχόλιο επειδη δεν γνωρίζω ποιος είστε κ ως εκ τούτου πόσο καιρό παρακολουθείτε τα τεκταινόμενα στη μπλογκόσφαιρα αλλά μην ισχυρείστε ότι ειμαι εξαπτέρυγο της Μιραντολίνας γιατί οι παλαιότεροι, θα γελάσουν πολύ. :-) Μιλάμε για ΚΑΜΙΑ σχέση.
Όμως τώρα βλέπω κάτι που το θεωρώ άδικο κ θέλω να σας το επισημάνω.
από ---> Αθήναιος | 23/5/06 4:03 μ.μ.
Αλλά τι να πεις, ωραίο ενίοτε το μεταμπλόγκιν αλλά να μην ψάχνουμε και μαύρα στίγματα στη φάτσα του King Kong, έτσι observer;
από ---> pascal | 23/5/06 5:11 μ.μ.
τα λινκ μπλογκς ητανε 10, γινανε 8.
ενας - μια δηλαδη ειχε το θαρρος της γνωμης και των πραξεων ωστε να πει "το εκανα γιαυτο και γιαυτο"
ο αλλος?
δυσκολο να δεχεται κανεις επιθεση εις διπλουν...
από ---> Jamella | 23/5/06 7:52 μ.μ.
Για να σας το πω με τα δικά σας λόγια Αθήναιε
Το γουστάρω αυτό που κάνω. Δεν θα απολογηθώ γι αυτό. Δεν το ζητήσατε, το ξέρω, απλά σας εξηγώ πώς έχουν τα πράγματα μ' εμένα.
Και ουδεμία έχουν σχέση με τα "πρόσωπα" αυτά που βλέπετε γραμμένα. Περί συμπεριφορών, αντιδράσεων και διπλής "ηθικής" ο λόγος.
Jamella, δεν το είδα ως επίθεση! Ούτε ζήτησα από κάποιον το λόγο γιατί το έκανε. Μπορεί να το κάνω κι εγώ, αν χρειαστεί, γιατί ήδη λινκάρω κάποια ποστς. Απλά δεν χρησιμοποιώ το νικ Αrtois, για να μην θεωρήσει κάποιος από τους βloggers ως υποχρέωσή του να μου "επιστρέψει" το linkblog.
από ---> artois | 24/5/06 2:00 μ.μ.