Σχόλια προς σημειολόγηση
....................
....................
Από το χθεσινό ποστ, αφήνω μόνον την πρώτη παράγραφο ως εισαγωγική των σχολίων, που, για λόγους ευγενείας, δεν θέλω να αφήσω αναπάντητα.
Αυτό δεν σημαίνει ότι αναιρώ έστω και μία συλλαβή από όσα έγραψα και διέγραψα.
Δυστυχώς, παρά την υποτιθέμενη ελευθερία της, η μπλογκόσφαιρα ασφυκτιά μέσα στις ίδιες συμβατικές, άχαρες, μίζερες και υποκριτικές συμπεριφορές της real life.
Και, αφού είναι έτσι, τουλάχιστον διασκεδάστε το. Κάπως έτσι το είπε και ο αποχωρήσας δέλτα πι:
TA ΣΧΟΛΙΑ:
νομίζω ότι σε αυτό το σημείο είσαι λάθος μπορείς να προσάψεις πολλά στον εν λόγω ιστολόγο (και έχω προσάψει πολλά) αλλά κάτι τέτοιο νομίζω πως είναι άδικο και κακόπιστο
Posted by newManifesto
newManifesto,
επιμένω στην άποψή μου. Όσο για το άδικο ή κακόπιστο, έχω μάθει να φέρομαι άδικα στους άδικους και κακόπιστα στους κακόπιστους, χωρίς καμμία απολύτως τύψη. Δεν παριστάνω το Χριστό.
Aντιλαμβάνομαι τους λόγους που σε κάνουν να υποβάλεις την "ένστασή σου" αλλά εσύ τουλάχιστον δείχνεις συνεπής. Ακόμα κι αν δεν συμφωνώ μαζί σου, είναι ξεκάθαρο πως η στάση σου δεν είναι υποκριτική. Εκτιμητέο.
Φίλε artois, ακόμα κι' αν μπω στη λογική του επιχειρήματός σου, που δεν θέλω, δεν έχω παρά να δηλώσω το εξής απλό: από τη στιγμή που η ηλικία είναι αδιευκρίνιστη, δεν έχεις τίποτα να προσάψεις. Και αυτά τα συνειρμικά που λες, δεν έχουν καμιά βάση. Οι κακόπιστοι κάνουν κακούς συνειρμούς και οι καλόπιστοι καλούς.
Posted by pascal
pascal,
περί κακοπιστίας απάντησα. Μόνον που στην προκειμένη περίπτωση εσύ είδες τις μισές κακοπιστίες, ενώ ο manifesto τις είδε και τις σχολιάζει όλες μετά παρρησίας. Είναι ποσοτική η διαφορά σας, αν με αντιλαμβάνεσαι.
Αλλά και ποιοτική.
Έχω την αίσθηση πως αυτή η εμμονικη στοχευση σε συγκεκριμένα πρόσωπα θα πρεπει να λάβει καποιο τέλος Είπαμε να λιβελομπλογκολογείτε στην "ερημια" της μπλογκόσφαιρας με χάρη,διασχίζοντας παρ'ολη την άλγεινη εντύπωση που σας προκαλούν,δάση από λινκμπλογκς και "γνωστους" και "αυτοθαυμαζόμενους" μπλόγκερς όπως τους αποκαλειτε εσεις, αλλα απο αυτο το σημειο μέχρι του σημείου της ενσαρκωσης μιας πανθ'ορων Γεωργουσοπουλειας ηλεκτρονικης θεοτητας που ασκεί κριτική, καταλογιζει κίνητρα και προθέσεις,ομαδοποιει μπλογκς και άτομα,και απονέμει τόσο εύκολα χαρακτηρισμούς,πιστευω πως καλο θα ήταν να υπάρξει περισσότερη προσοχή Γιατί η χάρη απωλέσθηκε εδώ και καιρό(αν δεχτουμε πως υπήρξε και ποτε) και η ερημια νοήματος και ουσίας χάσκει ανεξέλεγκτη και απειλητική οδηγώντας σεχυδαιότητες και κακοπιστες παρερμηνείεςΈχει και ο metablogικος μυρηκασμός τα ορια του...
Posted by greekgaylolita
greekgaylolita
Θα έλεγα να αφήσεις ήσυχη τη Ζατέλη.
Και ματαίως επιχειρείς να μιμηθείς την μπουρδολογία του γλυκούλινου σου.
Αυτός είναι που διακατέχεται από εμμονές για την αξία της γραφής Του. Μας τις πλασάρει σε συνέχειες, καθυβρίζοντας συγχρόνως άλλους bloggers, χωρίς ωστόσο να τολμά να πει ποιους. Αρρωστημένη θρασυδειλία το λένε αυτό.
Εγώ, απλώς το επισημαίνω.
Κι εσύ, απλώς, συνέχισε αυτό που ξέρεις να κάνεις τόσο καλά! Το αλληλογλείψιμο.
Επίσης, αν γνωρίζεις τον Μacintosh, που γράφει ανώνυμα χυδαία σχόλια, δώσε του χαιρετίσματα.
Το 'χει η μοίρα μου φαίνεται. Όσο εξηγούμαι , να παρεξηγούμαι.:) Τελικά καλά ποτίσαμε το δεντράκι ... μόνο που χάσαμε το δάσος. Ο στόχος μου πάντως δεν ήταν καμία "σκοπίμως εκπορευόμενη διαστρέβλωση".
Posted by oistros
οistros,
Κι εγώ νομίζω ότι δεν διεστρέβλωσες σκόπιμα. Αλλά, από δω και πέρα, ελπίζω να μην ξανακάνεις τέτοιους ακροβατικούς παραλληλισμούς, γιατί αδικείς πολλούς ανθρώπους, που κακώς ανέχονται απαθώς τέτοιες συμπεριφορές.
Θα πρότεινα να ζητήσετε πιστοποιητικό ηλικίας και για τα αγόρια (και κορίτσια) της Παλατινής Ανθολογίας. Ίσως εκεί να πιάσετε περισσότερα λαβράκια.
Posted by erva_cidreira
erva_cidreira, μήπως μπήκες σε λάθος blog;
Ο Οbserver δεν ξέρει από λογοτεχνία και αυτό εδώ το blog δεν είναι λογοτεχνικό. Αλλά και αν ήταν δεν θα χρησιμοποιούσε τη γραφή ως πρόσχημα. Aν κάποιοι ψαρώνουν με τις καλογραμμένες παπαρολογίες και καυλώνουν με την παράθεση των πορτρέτων του Χειμωνά και του Σικελιανού εναλλάξ με τους κώλους αγοριών, δεν συμβαίνει το ίδιο με όλους.
Kαι αν ενδιαφέρεσαι να μάθεις την ηλικία των αγοριών της Παλατινής Ανθολογίας, ρώτησε τον αρμόδιο αξιόλογο λογοτέχνη και πες και σ' εμάς. Πού ξέρεις; μπορεί μ’ αυτό τον τρόπο να μάθουμε και τις προτιμήσεις του.
Για τα λαβράκια, μην ανησυχείς. Καλοκαιράκι έφτασε, πάω για ψάρεμα.
Manifesto, επειδή εμπαθής προσπαθω να μην είμαι, η συμπεριφορά σου εδώ είναι πολλή σωστή.
Posted by Old Boy
Οld boy,
μπράβο σου που σπεύδεις να συγχαρείς τον manifesto, αν και είχατε μια ψιλοδιαφορά. Δεν έχει σημασία που το κάνεις για να στηρίξεις αυτόν_που_σε_θεωρεί_αξιόλογο_blogger. Αυτό δείχνει μία ανωτερότητα εκ μέρους σου, και ας σκεφτούν κάποιοι κακόπιστοι ότι το κάνεις για να του το ανταποδώσεις.
Aλλά για να φανείς πιο εντάξει, μήπως πρέπει να δώσεις και τα συλλυπητήριά σου σε όσους, αυτός_που_σε_θεωρεί_αξιόλογο_blogger, είπε πως είναι αξιοθρήνητοι και κακομοίρηδες;
Mια ιδέα σου ρίχνω, μην την πάρεις τοις μετρητοίς…
Δεν είμαι ειδικός και δεν μπορώ να παρακολουθήσω τα προηγούμενα σχόλια γιατί μάλλον υπάρχουν προηγούμενα επεισόδια που έχω χάσει αλλά θα πω τη διαπίστωσή μου: από το καθημερινό αστυνομικό δελτίο και μόνο, θυμάμαι μόνο ένα περιστατικό στα δεκάδες που αφορούσαν αποπλάνιση, ασέλγεια, βιασμό κλπ, όπου ο θύτης δήλωσε ομοφυλόφιλος. Όλοι οι άλλοι ήταν άντρες οικογενειάρχες, με παιδιά και... καθαρό μέτωπο στην κοινωνία. Θεωρώ λοιπόν ότι η παιδεραστία είναι εγκληματική διαστροφή άσχετη με την ομοφυλοφιλία. Αυτός δε που προτιμάει αγοράκια δεν νομίζω ότι δρα ομοφυλόφιλικά. Το αγόρι μπορεί να το εκλαμβάνει ως κάτι ακόμα ερμαφρόδιτο. Άβυσσος η ψυχή- και η διαστροφή μερικών.
Posted by artfarted
artfarted, αν κατάλαβες πως διαφωνώ σ’ αυτό, κάνεις λάθος. Αυτό ακριβώς ήταν και η αφορμή των σχετικών ποστς μου: η σύνδεση που έκανε η oistros μεταξύ ομοφυλοφιλίας και παιδεραστίας. Μόνο που η oistros το έκανε χωρίς κακή πρόθεση ενώ αυτό το πράττουν σκόπιμα οι ομοφυλοφοβικοί κι αυτοί που θέλουν να παραπλανούν την κοινή γνώμη με ψευδοεπιχειρήματα για να μην αποδίδουν τα δικαιώματα που στερούν από μία πολύ μεγάλη κοινωνική ομάδα.
.
από ---> artfarted | 1/6/06 11:33 π.μ.
βρίσκω τις απαντήσεις σου σωστές (κι αυτό δεν το λέω επειδή είπες μια καλή κουβέντα για μένα)
και αν θέλεις και μια φιλική παρατήρηση :
μη σβήνεις τα ανώνυμα χυδαία σχόλια
άσε τους ανώνυμους χυδαιολόγους να εκτίθενται
αργά ή γρήγορα αποκαλύπτονται μην ανησυχείς
και μη μπαίνεις στον κόπο να ανακαλύψεις ποιοι είναι
αυτά άστα για αυτούς με τους καλούς "τεχνικούς", τους ντέτεκτιβ του διαδικτύου
τέλος, θα ήθελα να πω στον oldboy διαβεβαιώνοντάς τον πως δεν έχω στάλα εμπάθειεας απέναντί του πως ειλικρινά δεν με ενδιαφέρει καθόλου η άποψη που έχουν οι άλλοι για την οποιαδήποτε συμπεριφορά μου
έχω πάψει εδώ και καιρό να δίνω σημασία
από ---> dgalanis | 1/6/06 12:15 μ.μ.
από ---> Ανώνυμος | 1/6/06 1:59 μ.μ.
γιατί μας το κρατάς κρυφό?
και γιατί δεν βάζεις εσύ όποια φωτό σου αρέσει στο δικό σου απόκρυφο blog?
από ---> dgalanis | 1/6/06 2:42 μ.μ.
από ---> Ανώνυμος | 1/6/06 8:00 μ.μ.