« A Ρ Χ Ι Κ Η - Σ Ε Λ Ι Δ Α | Σχόλια προς σημειολόγηση » | Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΟΠΑΡ... » | Ιστολογικό νταβατζιλίκι » | To ένθετο του Σαββάτου: Η ψυχολογία του μπούλη » | Ο Οbserver TΩΡΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕΤΑΙ ! » | ΟΝΕΙΡΟΚΡΙΤΗΣ Όταν οι Βloggers ονειρεύονται 2 » | ΟΝΕΙΡΟΚΡΙΤΗΣ Όταν οι Bloggers ονειρεύονται 1 » | ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΣ OBSERVER: Tο ποδοφίλημα από την αρχα... » | ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ο Άγιος είναι ένας τσα... » | ΝΕΟ ΘΑΥΜΑ του Αγίου Blogαρίωνα! » 

Πέμπτη, Ιουνίου 01, 2006 

Ομοφυλοφοβία και ετεροφυλοφοβία, Οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος (Ο "νονός")

Λένε πως η αλήθεια είναι αβάσταχτη για πολλούς. Πως η εθελοτυφλία, είναι το καταφύγιο της αδυναμίας μας να αντιμετωπίσουμε την πραγματικότητα. Πώς η αποποίηση ευθυνών είναι η άρνηση της παραδοχής της συμμετοχής μας στην διαιώνιση της κακής πραγματικότητας.

artois, (απαντά ο Αμβρόσιος σε ένα νέο μνημείο υποκρισίας)
σε ευχαριστώ για την απάντηση αν και δε χρειαζόταν τόσο μεγάλη προβολή το σχόλιο μου :)οφείλεις να παραδεχθείς ότι άλλο σε ρώτησα και άλλο απάντησες. παραδέχθηκες ότι αναφέρεσαι για πολλοστή φορά στον george nonce αλλα δε διευκρίνισες τι εννοείς όταν μιλάς για ’δικαιοσύνη’. αντ’ αυτού σχολιάζεις τα linkblogs μου και παραθέτεις ένα απόσπασμα απο προηγούμενο ποστ του g.nonce. λυπάμαι που για μια ακόμη φορά επανέρχεσαι στα linkblogs και στον g. nonce.σου υπενθυμίζω ότι δεν έχω σχολιάσει στο παρελθόν με οποιοδήποτε τρόπο αυτά που δημοσιεύσεις στο blog σου. απ' ότι είδα σχόλια εναντίον σου ή σχόλια γενικά δεν έχει κάνει ούτε ο g. nonce. δυσκολεύομαι λοιπόν να δώσω εξηγήση στην επιστροφή σου στα ίδια πρόσωπα ξανά και ξανά αν και δεν πρέπει να σου κρύψω ότι πολλές φορές εκτιμώ ιδιαίτερα ερμηνείες απο το χώρο της ψυχοδυναμικής. να δηλώσω λοιπόν τα αυτονόητα:1. Το linkblog μου το χρησιμοποιώ, όπως και τόσοι άλλοι, για οτιδήποτε με εκφράζει σε επίπεδο πολιτικού, κοινωνικού και αισθητικού λόγου αλλά και σε ότι αναφέρεται σε ζητήματα που αξίζουν συζήτηση ή προσοχή, ασχέτως της συμφωνίας μου ή διαφωνίας μου με το σύνολο ή με αποσπάσματα-εκφράσεις κτλ που χρησιμοποιούνται σε ένα ποστ. 2. Για το κείμενο του george nonce το οποίο παρέθεσες καταλαβαίνω ότι επειδή το ύφος του είναι καθαρό, γίνονται καθαρές και οι προθέσεις του. Bέβαια πολλές φορές ο σατυρικός σχολιασμός, μπορεί να μη γίνεται αντιληπτός απο όλους. Άλλο αυτό όμως και άλλο οι μονομανείς επιθέσεις σε οτιδήποτε δεν καταλαβαίνουμε. Πιστεύω ότι θα συμφωνήσεις σε αυτό.Τέλος μια φιλική συμβουλή. Είμαι σίγουρος ότι έχεις ενδιαφέροντα στη ζωή σου και ότι θα μπορούσες να τα μεταφέρεις και στο blog σου. Παρακάτω διάβασα ένα ενδιαφέρον κείμενο του Σταμάτη Κραουνάκη. Περιμένουμε λοιπόν ένα θετικότερο δείγμα απο σένα... Μη μας απογοητεύσεις και πάνω απ’ όλα, let us all get on with our various lives.
Posted by
Αμβρόσιος

έχω την εντύπωση πως αυτό το σχόλιο είναι ακόμα ένα μνημείο υποκρισίας
Posted by
newManifesto

Αμβρόσιε,
Διευκρινήσεις για τον ποιο blogger εννοώ μου ζήτησες και, αφού έχεις τέτοιες …ανησυχίες, σου πρότεινα να ξεκινήσεις ζητώντας διευκρινήσεις για το ποιους bloggers εννοεί με τις ύβρεις του και ο φίλος σας, που, ως καλά εκπαιδευμένοι μάχιμοι στρατιώτες, σπεύσατε να πέσετε υπέρ του. (Άξιοι!)

Το επιλεκτικό αίτημά σου για διευκρινήσεις μόνον από εμένα, δείχνει, για μια ακόμα φορά, το μέγεθος της υποκρισίας. Για το ότι λυπάσαι, ουδόλως συγκινούμαι, γιατί την ίδια στιγμή εκατομμύρια άνθρωποι στον πλανήτη είναι λυπημένοι για πολύ σημαντικότερους λόγους.

Η "δικαιοσύνη" αφορούσε στην ίση αντιμετώπιση που κατά την άποψή μου αξίζουν όλοι οι άνθρωποι, ανεξαρτήτως σεξουαλικού προσανατολισμού. Αυτή που, πάλι κατά την άποψή μου, δεν έγινε από τον συμμετέχοντα στην συζήτηση (είχα βάλει με μεγάλη γραμματοσειρά και το λινκ που οδηγούσε εκεί).

Το "περί δικαιοσύνης ο λόγος", ήταν η απάντησή μου στην "επιλεκτική" επίθεση που δέχτηκε η oistros για τους ομοφοβικούς συνειρμούς της. Tους οποίους μετά την επισήμανση του erva_cidreira, ευγενέστατα παραδέχτηκε ως ατυχείς, και με εκτιμητέα ειλικρίνεια ομολόγησε ότι προσπαθεί να κατανοήσει κάποια πράγματα. Παρά δε την επίθεση που δέχτηκε, υπέβαλε τα σέβη της στον συνομιλητή της.

Και για να μην σε βάζω να ψάχνεις, εννοούσα τον "νονό" των gay blogs, τον Μούτρα Λε Νονς. Αυτόν του οποίου τα υβριστικά ποστς προς ετέρους bloggers, άλλοι θαυμάζετε και χειροκροτείτε και άλλοι σιωπάτε με μία σιωπή που δεν επιδεικνύετε σε άλλες περιπτώσεις. Αλλά είναι τόσο εκκωφαντική αυτή η σιωπή σας! Οι οποίοι έτεροι υβριζόμενοι bloggers (τι σύμπτωση!) συμβαίνει να μην καταθέτουν την σεξουαλική τους ταυτότητα στα blog τους και ως εκ τούτου αυτομάτως καταδικάζονται στην κρίση του "νονού" σας και στη δική σας. Gay νά 'ναι κι ό,τι νά 'ναι! Kι ας είναι και ο non_private_life! Ελπίζω ότι τώρα που στο ξεκαθάρισα, θα τολμήσεις, με την ίδια αξιοθαύμαστη προθυμία που έσπευσες να ζητήσεις εξηγήσεις, να μας πεις και την άποψή σου για τις ύβρεις του, για το δημοσίευμά του με τα αρχικά των ονομάτων των "κατηγορουμένων" του και για το gay ήθος που δίνει η εικόνα του ΝPL.

Υποστηρίζω με πάθος ότι δεν ευθύνονται πάντα και μόνον οι κακοί ετεροφυλόφιλοι. Είναι καιρός να φύγει αυτό το διαρκές σύνδρομο καταδίωξης και να επιφυλάσσεται ίση αντιμετώπιση σε όσους συμβάλλουν με οποιοδήποτε τρόπο στην σκόπιμη διαστρέβλωση της πραγματικής εικόνας των ομοφυλοφίλων. Και γι αυτή δεν ευθύνονται μόνον ΟΛΟΙ οι ετεροφυλόφιλοι, αλλά και ΠΟΛΛΟΙ ομοφυλόφιλοι, που “παρεπιδημούν” και στα blogs του monitor.

Εγώ, ας πούμε, στον αυτοδιαφημιζόμενο ομοφυλόφιλο non_private_life διάβασα ότι όταν βρίζονται οι χωρισμένοι gay αποκαλούν ο ένας τον άλλο παλιολούγκρα και λατσότεκνο και θεωρούν το ερωτικό τους σμίξιμο ως κτηνοβασία.

Από τον άλλο αυτοδιαφημιζόμενο gay Νonce έμαθα ότι γουστάρει να συστήνεται ως πούστης. Εκεί διάβασα και το τατιανίστικο Λαϊκό Δικαστήριο, που αν και καρυκευμένο με τατιανίστικα επιχειρήματα αποδεικνύει περίτρανα ότι δεν σέβεται ούτε αυτό που οι ομοφυλόφιλοι θεωρούν απαραβίαστο ανθρώπινο δικαίωμα.

Γιατί σ’ αυτούς επιφυλάσσονται έπαινοι, χαρούλες και χειροκροτήματα, ενώ σε άλλους επιθέσεις απλά και μόνον επειδή υποψιαζόμαστε ότι μπορεί να είναι ετεροφυλόφιλοι; Η τσίχλα με τους κακούς ετεροφυλόφιλους παραμασήθηκε στα blogs, καιρός για "εσωστρέφεια". Και δίκαιο μοίρασμα ευθυνών. Κέρδος για όλους θα είναι. Γι αυτή τη δικαιοσύνη ήταν η αναφορά.

Η υπενθύμισή σου είναι περιττή, γιατί πουθενά δεν έγραψα ότι σχολίασες στο παρελθόν ούτε «εναντίον» μου ούτε «υπέρ μου». Και εκτός του ότι ως πρόταση δεν κολλάει λογικά σε κανένα σημείο της «συζήτησης» (είναι παντελώς άσχετη), το «εναντίον μου», που χρησιμοποιείς, δείχνει την αντίληψη που έχεις για τα σχόλια και τους σχολιαστές. Υπέρ ή εναντίον, και αναλόγως γλείφουμε ή κάνουμε "φιλικές" υποδείξεις "για το καλό του". Εμεις, δεν είμαστε φίλοι για να μου δίνεις φιλική συμβουλή.

Υποδείξεις για το πού θα επανέρχεται ο καθένας, μάθε πως δεν χρειάζεται κανείς. Σε ό,τι με αφορά, θα επανέρχομαι όπου και με όποια συχνότητα θέλω. Όπου και όποτε γουστάρω για να σου δώσω να καταλάβεις καλύτερα.

Αν σου αρέσει όμως να υποδεικνύεις, δοκίμασέ το πρώτα με τον φίλο σου, που έχει γράψει αμέτρητα ποστς, για την αξία της γραφής του, και την απαξία όσων δεν τον προσκυνούν (=>γλείφουν). Διότι, πάλι υποκρισία δείχνει η επιλεκτική υποβολή υποδείξεων. Δεν καταλαβαίνω γιατί ενοχλείσαι μόνον από τις δικές μου επαναλήψεις.

Ή μάλλον, καταλαβαίνω πολύ καλά, όπως φαντάζομαι ότι καταλαβαίνουν όλοι. Για δοκίμασε να καταλάβεις κι εσύ…
Δυσκολεύεσαι ακόμα;;;;

Επίσης, ούτε για τις προθέσεις του, οι οποίες, ούτως ή άλλως, δεν με ενδιαφέρουν καθόλου, σε ρώτησα. Kαι το ύφος του μπορεί να είναι καθαρό για σένα, αλλά για μένα είναι βρόμικο. Φαίνεται πως η πολλή Τατιάνα που βλέπει τον επηρέασε και αφήνει μόνον υπονοούμενα χωρίς να έχει τα κότσια (τα αρχίδια λένε οι σεξιστές) να ολοκληρώσει. Κατά τα άλλα τον ενοχλεί η Πάνια. Ας γελάσω!

Τέλος, κράτησε τις φιλικές συμβουλές για τους παρομοίου νονς-ήθους φίλους σου. Και ενδιαφέροντα δεν έχω, οπότε μην περιμένεις «θετικό δείγμα» από μένα.

Λυπάμαι πολύ που σε απογοητεύω.

Άλλη απορία;
.

Bρε Artois.. με ανησυχείς σφόδρα.. ακόμα να αποφασίσεις πού ανήκεις..?..

;-)

"...ο φίλος σας, που, ως καλά εκπαιδευμένοι μάχιμοι στρατιώτες, σπεύσατε να πέσετε υπέρ του. (Άξιοι!)"

Να υποθέσω ότι το παραπάνω απόσπασμά σας αποτελεί ένα δείγμα του πώς εσείς εννοείτε το μη επιλεκτικό, δίκαιο μοίρασμα των ευθυνών σε όσους διαφωνούν με τα σχόλιά σας ανεξάρτητα από τον σεξουαλικό προσανατολισμό τους;

..ποιους φοβάσαι περισσότερο εννοώ..
(χωρίς παρεξήγηση ελπίζω)

Δεν κατάλαβες καλά erva_cidreira.

Μετά την κρούση του κώδωνος κινδύνου από την Ροδιά, για να πάψω πια να αμφιταλαντεύομαι, αποφάσισα να ακολουθήσω τα παραδείγματα συμπεριφοράς που άντλησα από την μπλογκόσφαιρα, προκειμένου να ενταχθώ κι εγώ σε κάποια ομάδα. Δεν φαντάζομαι να το βρίσκεις κακό! Γενικότητες, ασάφειες, αδικίες. Μένει να συνηθίσω και το -έστω και πλάγιο -γλείψιμο και φαντάζομαι ότι ο Οbserver θα είναι έτοιμος για ένταξη.

Αλλά δεν ήταν αυτό το κέντρο βάρους του ποστ. Για τις ομοφοβικές συμπεριφορές των δύο bloggers στις οποίες -και στους οποίους - σαφώς αναφέρθηκα δεν έχεις να πεις τίποτα;

Εκτός και αν δεν κατάλαβες τι είπα. Ίσως ως "ιδανικός αναγνώστης" του "αξιόλογου" Μούτρου δεν μπορείς πλέον να αντιληφθείς μια πιο απλοϊκή και σαφή γραφή, έστω κι αν προέρχεται από "κατάλληλα για μαζική κατανάλωση ιστολόγια".

Ίσως όμως αυτή η αναγνωστική εμπειρία σoυ μπορεί να με βοηθήσει να καταλάβω ποιους εννοεί με το Λαϊκό του Δικαστήριο.

Θέλεις να βοηθήσεις, ή θα επιλέξεις πάλι να στρέψεις αλλού τη "συζήτηση";

βιαζονται να πανηγυρισουν ορισμενοι και χαμογελουν ειρωνικα βαζοντας σε παρενθεση τις καλες τους προθεσεις

δεν πειραξα τιποτα ουτε εχω κανει τσεκιν σε οτιδηποτε, το account του ηλ.ταχυδρομειου ειναι ακομα (και θα ειναι) δικο σου, οποτε μπορεις να απαντησεις.
Αλλωστε περιμενω απαντηση.

ps Ξερω κατι καταπληκτικες θαλασσες για ψαρεμα :)

Kακώς που δεν το πείραξες Anonymous!
και συγγνώμην που δεν είδα έγκαιρα το μέηλ.

Στο επαναλαμβάνω, πάρ' το αν το θες.
Βlog κομπλέ με θέα στη θάλασσα.
Εγώ το βαρέθηκα κιόλας.

Πάω για ψάρεμα.

Kαλό καλοκαίρι σε όλους!

Ευχαριστω αλλα εχω ηδη ενα σπιτι με θεα στη θαλασσα και δεν εννοω βλογγοσπιτο αρα ειμαι κομπλε.
Τι να τα κανω τα βιτσ και τα βαιτσ?

Αντιο και ευχαριστω για τα (ψηφιακα) ψαρια αλλα δεν θα παρω

(σβηνω και τον οβσερβερ απο τα αγαπημενα)!

διαβασα τρεις φορες αυτα που εγραψε ο artois και τη λεξη λιγκμπλογκ ειδα να τη γραφει τρεις φορες ο αμβροσιος
Μηπως εισαι λιγο μαλακας?

Δημοσίευση σχολίου

artois Image Hosted by ImageShack.us
"artois" - ράτσα ενός κυνηγετικού, χαριτωμένου σκύλου - είναι η συλλογική περσόνα κάποιων ανθρώπων, που συναντήθηκαν στο διαδίκτυο και διαπίστωσαν ότι πάσχουν από την ίδια "ασθένεια": είναι αλλεργικοί στους πάσης φύσεως "δηθενατζήδες". Τέρμα τα ντεμέκ είτε πρόκειται για δήθεν πολιτικούς σωτήρες, δήθεν δημοσιογράφους, δήθεν σκεπτόμενους, δήθεν αριστερούς, δήθεν ανιδιοτελείς, δήθεν σοβαρούς, δήθεν προοδευτικούς... Aπό τις 13.12.2010, νέο μέλος: artois 4, o λαϊκιστής. Aπό 11/11/11 νέος μεταβατικός αρθΡογράφος ο "Αρτουά ο παλιός" - με συγκεκριμένη διάρκεια, μέχρι 12/12/12 που θα "συνοδεύσει" τον μάταιο κόσμο στο τέλος του [επιτέλους!]

. .

Θεματα

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΟ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟ
  • On AIDS
  • ΕΠΕΤΕΙΑΚΑ και ΜΝΗΜΗΣ
  • TO MIKΡΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΟΒSERVER
  • ΤA ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ
  • ΤΣΙΓΑΡΑ ΤΕΛΟΣ!

    . .

    Aλλα

  • ΠΛΑΣΤΟΠΡΟΣΩΠΙΑ ΜΕΣΩ ΨΕΥΔΟΪΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
  • ΣΑΣ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ
  • ΠΑΡΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ
  • O ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕΙ
  • H MAΡΙΑΝΝΑ ΑΠΟΛΥΕΤΑΙ
  • H AΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΟ ΝΤΙΒΑΝΙ
  • ΓΙΑ ΕΝΑ ΦΙΛΟΤΙΜΟ
  • ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΕΣΒΥΩΠΙΑ
  • ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΦΥΛΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΤΟΥ
  • . .

    o artois o 4oς προτεινει (boo to alternative douchebags!)

  • MΠPAΦ : Mikeius vs. Alt-Bags (part 1)
  • MΠPAΦ : Mikeius vs. Alt-Bags (part 2)
  • MΠPAΦ : Mikeius vs. Alt-Bags (part 3)
  • LINKS:

    EKΔΟΤΙΚΑ ΝΕΑ: Απο 1ης Μαρτιου, η νεα υπερπολυτελης εκδοση της "Αυτομπλογκο- γραφιας μου". Δερματοδετη με 5 υπεροχα αυθεντικα σβαροφσκι στη θεση των ομικρον. ......... κλικ εδω για περισσότερα

    ........Image Hosted by ImageShack.us

    -

    ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΧΡΕΙΟ: _____ MIA ΦΙΛΟΔΟΞΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΟΒSERVER

    Για τις δυσκολες ωρες σας: TA ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ ακομα μια φιλοδοξη προσπαθεια του Οbserver

    Powered by Blogger
    and Blogger Templates
    Image and video hosting by TinyPic