« A Ρ Χ Ι Κ Η - Σ Ε Λ Ι Δ Α | Drugging on blogging: EΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΜΒΡΟΣΙΟ »
artois
"artois" - ράτσα ενός κυνηγετικού,
χαριτωμένου σκύλου - είναι η συλλογική
περσόνα κάποιων ανθρώπων,
που συναντήθηκαν στο διαδίκτυο
και διαπίστωσαν ότι πάσχουν
από την ίδια "ασθένεια":
είναι αλλεργικοί στους πάσης φύσεως
"δηθενατζήδες".
Τέρμα τα ντεμέκ είτε
πρόκειται για δήθεν πολιτικούς σωτήρες, δήθεν
δημοσιογράφους, δήθεν σκεπτόμενους,
δήθεν αριστερούς, δήθεν ανιδιοτελείς,
δήθεν σοβαρούς, δήθεν προοδευτικούς...
Aπό τις 13.12.2010, νέο μέλος:
artois 4, o λαϊκιστής.
Aπό 11/11/11 νέος μεταβατικός
αρθΡογράφος ο "Αρτουά ο παλιός"
- με συγκεκριμένη διάρκεια,
μέχρι 12/12/12 που
θα "συνοδεύσει" τον μάταιο
κόσμο στο τέλος του [επιτέλους!]
. .
. .
. .
LINKS:
από ---> Ανώνυμος | 23/1/07 4:03 π.μ.
Ζήστε κι εσείς.
Και παράλληλα λαδώστε τα γρανάζια σας και επιτρέψτε στο μυαλό σας να δουλέψει.
Θα εκπλαγείτε να ανακαλύψετε ότι δεν έχουν καμμία σχέση αυτά που μου προτείνετε για σύγκριση.
Αν δεν τα καταφέρετε, ξαναπεράστε να σας εξηγήσω.
από ---> artois | 23/1/07 9:21 π.μ.
Και παράλληλα ρυθμίστε τη φωτεινότητα της οθόνης σας και επιτρέψτε στα μάτια σας να διαβάζουν καλύτερα.
Βλέπετε τώρα ότι δεν πρότεινα καμία σύγκριση; Απλώς αναρωτήθηκα γιατί αυτή η επιλεκτικότητα στο μεταμπλόγκινγκ σας.
Εκτός αν θεωρείτε ότι ποστ που αναφέρονται σε "καρναβάλια τύπου gay pride" συνάδουν με τις συνήθως ευαίσθητες και πολιτικά ορθές θέσεις σας στο ζήτημα. Αυτό πράγματι θα εκπλαγώ να το ανακαλύψω.
από ---> Ανώνυμος | 23/1/07 10:10 π.μ.
:D
από ---> Mantalena Parianos | 23/1/07 10:22 π.μ.
Τα "καρναβάλια τύπου gay pride" αν μη τι άλλο έχουν χαρούμενη μουσική, χαρούμενους ανθρώπους και χαρούμενα χρώματα, δεν είναι μέσα στην μουντρουχιά και την ηλιθιότητα.
από ---> Αρουρι | 23/1/07 12:24 μ.μ.
Τελικά το έκανε το σχόλιο εκεί όπου έπρεπε, μετρημένο και επί της ουσίας όπως συνήθως. Αν δεν το είχε κάνει, θα με απογοήτευε κατά τι - but he knows better than that.
από ---> Ανώνυμος | 23/1/07 1:07 μ.μ.
τι χάρη θέλεις ?
από ---> dgalanis | 23/1/07 4:17 μ.μ.
Και με την ευκαιρία θα τον ανακατέψω κιόλας, γιατί κυκεώνας που δεν ανακατεύεται δεν λέει...
από ---> artois | 24/1/07 10:33 π.μ.
Αλλά για το θέαμα εις τα αρχαία πληρώθηκα βρε! Συνόδευα ένα γκρουπ υπερήλικων Ιαπώνων και τους είχα υποσχεθεί "Ήχο, φως και γέλιο" .
από ---> artois | 24/1/07 11:46 π.μ.
Με ενέπνευσες για το ανέβασμα νέου τραγουδιού.
Κραουνάκης και "Γλέντι".
από ---> artois | 24/1/07 11:51 π.μ.
Όμως δεν ήταν έτσι τα πράγματα. Με αναγκάζετε να σας ομολογήσω ότι δεν κοιμάμαι μέσα στον υπολογιστή, παρά που πολλές φορές με παίρνει ο ύπνος πάνω στο πληκτρολόγιο.
Ξέρετε... καμμιά φορά, ζω κιόλας σε τρεις διαστάσεις. Όπως συνέβη και προχτές. Δεν επισκέφθηκα τα μπλογκς, γι αυτό δεν κατάλαβα τι εννοούσατε. Ούτε ήξερα τι είχε γράψει ο μανιφέστο, παρ’ ότι είναι ο δεύτερος που διαβάζω, και πολλές προλαβαίνει να γράψει όσα σκέπτομαι.
Αυτό βέβαια εσείς το λέτε μετα-blogging, είναι όρος που συνηθίζεται στην μπλογκόσφαιρα από όσους νομίζουν ότι υπηρετούν κάποια τέχνη. Αλλά το blogging δεν είναι είναι τέχνη, μια πασαρέλα είναι. Άλλος προβάλλεται για επαγγελματικούς λόγους, (θα έχετε προσέξει άλλωστε ότι όλοι οι "επώνυμοι" ανήκουν σ’ αυτήν την ομάδα) άλλοι κάνουν οντισιόν ελπίζοντας να τους ανακαλύψει κάνας εκδότης, άλλος γράφει τα σώψυχά του ή τα ιδιαίτερα του, όπως θα τα έλεγε στο καφενείο ή στο κομμωτήριο, άλλος επιδίδεται στον excibitionism ελπίζοντας να προσέλθουν οι ματάκηδες για αυνανισμό, άλλος διαδίδει τον "καναδικό πολιτισμό των εξαρτησιογόνων" ελπίζοντας να βρει αφελείς για να τον λινκάρουν ή να τον προβάλλουν και να λειτουργήσουν ως βαποράκια, και άλλος γράφει απλώς τις σκέψεις του ή κάνει κάποιο χόμπυ του.
Επιτρέψτε μου, επομένως, να κάνω κι εγώ το δικό μου, όπως κι αν λέγεται αυτό. Pro- ή meta- εμένα δεν μου κακοφαίνεται ο όρος. Αυτό να το πείτε σε κάποιους άλλους που νόμιζαν ότι ο Observer κάνει blogging και ήθελαν να τον συμπεριλάβουν σε ένα αφιέρωμα στα blogs. Μα αν είναι δυνατόν!
Τέλος, για τα μάτια μου έχετε δίκιο, αλλά δεν φταίει η φωτεινότητα της οθόνης μου. Θα φροντίσω να επισκεφθώ τον οφθαλμίατρό μου, εντός της εβδομάδος. Ευχαριστώ για την συμβουλή σας και χαίρομαι όχι γιατί δεν σας απο-γοήτευσα, αλλά γιατί αυτό προϋποθέτει ότι σας έχω γοητεύσει.
από ---> artois | 24/1/07 12:19 μ.μ.
exhibitionism - ας όψεται το excel!
από ---> artois | 24/1/07 12:27 μ.μ.
από ---> JustAnotherGoneOff | 25/1/07 12:55 π.μ.
Aλλά jago, τι πόρτα είναι αυτή πάλι;
Για να μπει δηλαδή κάποιος να διαβάσει το μπλογκ σου, πρέπει να κάνει διαδικασία εγγραφής στο wordpress;
Χαλαρώστε βρε παιδιά λίγο και χαρείτε το blogging ή κόφτε το.
Μέχρι και οι κλειστές λέσχες άνοιξαν κι εσείς κλείνετε τα blog σας;
από ---> artois | 26/1/07 10:11 π.μ.
Λύθηκε η παρεξήγηση. Αν επιμένετε να επισκεφθείτε τον οφθαλμίατρό σας, να επισκεφτώ και γω τον μηχανικό μου για το λάδωμα των γραναζιών, αν μη τι άλλο διότι έπρεπε να εκφραστώ σαφέστερα. Αλλά στη θέση σας, δεν θα ανησυχούσα. Μπορεί να μην διαβάσατε όλες τις λέξεις, αλλά διαβάζετε πίσω από τις λέξεις. Είναι μέρος της γοητείας σας.
Όσο για το meta-blogging, νόμιζα ότι ασπάζεσθε τον όρο. Αν όχι, λάθος μου. Πάντως εγώ δεν τον χρησιμοποίησα απαξιωτικά. Για μένα το meta-blogging είναι ένα είδος blogging, όπως η μετεπιθεώρηση είναι επιθεώρηση. Οπότε, ίσως θα μας έλεγαν οι κάποιοι άλλοι, μόνη η ιδιότητα του meta- δεν αρκεί για να μην συμπεριληφθεί ένα blog σε ένα αφιέρωμα. Απ'αυτή την άποψη, είναι και παραείναι δυνατόν. Από άλλες απόψεις, το συζητά κανείς, αλλά νομίζω ότι δεν αφορά την κουβέντα μας.
Enchante, comme toujours.
ΥΓ. Με μπερδεύετε λίγο με τον καναδικό πολιτισμό των εξαρτησιογόνων. Πιστεύετε ότι η αποποινικοποίηση της χρήσης των μαλακών ναρκωτικών δεν πρέπει να είναι μέρος της δημόσιας ατζέντας στην Ελλάδα;
από ---> Ανώνυμος | 27/1/07 6:57 μ.μ.
Η δημόσια θέση μου είναι υπέρ της αποποινικοποίησης αλλά το προσωπικό μου ενδιαφέρον φθάνει μόνον ως εκεί που το θέμα τυχόν αγγίζει κάποιον άνθρωπο του περιβάλλοντός μου. Δεν θα έχανα ούτε δευτερόλεπτο από τον χρόνο μου γι αυτό το αίτημα και αν πρότεινα εγώ την δημόσια ατζέντα θα το είχα στις τελευταίες σειρές.
Κατά τη διάρκεια του βίου μου έχω σημειώσει άλλα εξαιρετικής προτεραιότητας θέματα και έχω την βεβαιότητα πως αν αυτοί οι στόχοι της ατζέντας "μου" προωθούνταν δεν θα υπήρχε θέμα χρηστών. Όχι τόσο έντονο τουλάχιστον που να προκαλεί αυτό το "ενδιαφέρον". Ενδιαφέρον υποκριτικό από όσους εκμεταλλεύονται κάποιες ομάδες προκειμένου να μαζέψουν κανένα ψηφαλάκι ή ενδιαφέρον προσωπικό από όσους η χρήση είναι μέρος της κουλτούρας τους.
Και για τις δύο αυτές περιπτώσεις αδιαφορώ και μόνον οίκτος θα μου περίσσευε για τους χρήστες, αν δεν επρόκειτο για ένα συναίσθημα στο οποίο δεν θέλω να ποντάρω. Το αφήνω, λοιπόν, για τους φιλάνθρωπους ή τους φιλόζωους (το ίδιο είναι) και το μετατρέπω σε θυμό που τόσοι άνθρωποι, αναζητώντας ματαίως παραμυθία και έρμα, γίνονται πρόθυμοι υπηρέτες του συστήματος. Γιατί το σύστημα τέτοιους πολίτες γουστάρει - να βαδίζουν σαν κακομονταρισμένες μαριονέτες, με γλαρό βλέμμα, άδεια σκέψη και μοναδική έγνοια την εξασφάλιση της επόμενης δόσης τους. Βλέπετε τι πανηγύρι έκανε o εισαγωγέας που θα απολαμβάνει για μέρες τον "καναδικό πολιτισμό". Τόσο που θέλησε να μοιραστεί τη χαρά του μαζί μας και σήκωσε ολόκληρο ποστ. Αυτό που δεν βλέπετε είναι τα πανηγύρια που κάνει η εξουσία με κάτι τέτοιες "εισαγωγές πολιτισμού".
Ό,τι βολικότερο για να μην εγείρουν αξιώσεις οι καταπιεσμένες ομάδες και για να μας καπελώνουν με ό,τι αντιδραστικότερο. Το όνειρο κάθε εξουσίας είναι να χαπακώνεται και να μαστουρώνει σύμπας ο πληθυσμός κι εγώ δεν θέλω να της κάνω τα χατίρια. Από άποψη συμφερόντων να το δείτε, λοιπόν, οι χρήστες, πρακτικώς, είναι αντίπαλοί μου.
Μπούσουλας για όποια συμμετοχή μου σε κοινές προσπάθειες είναι να υπάρχουν περισσότεροι ευτυχισμένοι άνθρωποι, επειδή αυτό το "τέλος" είναι ανταποδοτικό - (συμφεροντολόγος άνθρωπος είμαι κι εγώ). Ευτυχισμένο χρήστη μέχρι σήμερα δεν είδα. Αν γνωρίζετε σεις κάποιον θα ήθελα να μου τον συστήσετε και να κάνουμε και μια ημερίδα για την ευεγερτική επίδραση των ναρκωτικών και τη συμβολή τους στην ευτυχία του ανθρώπου.
Όσο για τον διαχωρισμό μεταξύ σκληρών και μαλακών και τις επιπτώσεις επί των χρηστών, όσο οι γνώμες των επιστημόνων διχάζονται, η δική μου περισσεύει.
(οk, η "παρεξήγηση" λύθηκε και από επισκευαστικές προτάσεις είμαστε πάτσι. Και σύμπτωση! Είχα γράψει κι εγώ για "μετ-επιθεώρηση" στο σχόλιό μου αλλά το διέγραψα γιατί το σχόλιο κόντεψε να γίνει διατριβή. Τώρα όμως με τσιγκλίσατε και πήρα φόρα. Ξέρω ότι παίζω κορώνα-γράμματα τη ...γοητεία μου, αλλά προτιμώ να είμαι ειλικρινής παρά συμπαθής)
Να υγιαίνετε
από ---> artois | 28/1/07 11:16 μ.μ.
Η απάντησή σας ήταν σαφής και πλήρης. Προσωπικά δεν συμφωνώ με πολλά - βρίσκω την προσέγγισή σας μονοδιάστατη, αλλά δεν θέλω να καταχραστώ τη φιλοξενία. Μπαίνω μόνο στον πειρασμό, επειδή ρωτήσατε, να σας πω ότι ευτυχισμένους χρήστες δεν είδα πολλούς, όπως δεν είδα και πολλούς ευτυχισμένους μη-χρήστες. Πάντως είδα χρήστες που ούτε άδεια σκέψη είχαν ούτε μοναδική τους έγνοια ήταν η εξασφάλιση της δόσης τους. Και είδα χρήστες που εκφράστηκαν και κινήθηκαν αντιεξουσιαστικά και μη-χρήστες που πιπίλησαν το λόγο της εξουσίας (και αντιστρόφως βέβαια). Και στην δική μου προσέγγιση του θέματος, δεν μπορώ να μην τα λάβω υπόψη.
Καλή συνέχεια στο blogging. Θα σας παρακολουθώ με ενδιαφέρον.
από ---> Ανώνυμος | 29/1/07 3:03 π.μ.