« A Ρ Χ Ι Κ Η - Σ Ε Λ Ι Δ Α | Drugging on blogging: EΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΜΒΡΟΣΙΟ » | Μια Λίμνη των Κύκνων κόντρα στα στερεότυπα » | "Δεν υπάρχουν άσχημες γυναίκες, μόνο πλούσιες" (Μ... » | TO MONITOR ΠΕΘΑΝΕ, ΖΗΤΩ ΤΟ GREEKBLOGGERS.COM » | Γιατί χτύπησα link-μπιέλα, το δεύτερο μέρος της εξ... » | Μιραντολίνα, μια εξομολόγηση εκ βαθέων: Γιατί χτύπ... » | Επετειολόγιον: MIA MEΡΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΜΙΡΑΝΤΟΛΙΝΑ » | Στέλιος Κούλογλου και Ομοφυλοφοβία: «Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ... » | Επαγγελματίες χειριστές » | Για την μουσική επένδυση των blogs σας, επί τω "Α... » 

Δευτέρα, Ιανουαρίου 22, 2007 

ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΤΡΙΩΔΙΟ;;;

Στον Ναό του Ολυμπίου Διός εθεάθησαν καρνάβαλοι με χλαμύδες, περικεφαλαίες, πλαστικά σπαθιά και μια δωδεκαθεόζουρλη (λυτή) που έσκουζε.

Αν τους συναντήσετε στο δρόμο μην τους αποπάρετε. Ρίχτε ένα κόκαλο στη ζουρλή για να της βουλώσετε το στόμα και ετοιμαστείτε για καινούργιο συκώτι.






.

Καλά όλα αυτά για τους καρνάβαλους στο Ναό του Ολυμπίου Διός, Artois. Αναρωτιέμαι όμως γιατί επιλέγετε να μη σχολιάσετε αυτά για τα "καρναβάλια τύπου gay pride" που θεώνται τα καλοκαίρια λίγο πιο κάτω, κατά την Κλαυθμώνος. Γιατί, Artois; Νομίζω χρωστάτε μια εξήγηση στους αναγνώστες σας, αν μη τι άλλο, για να γνωρίζουν πού στέκεστε στο ζήτημα.

Όλοι με μια αναρώτηση ζούμε - (το λιγότερο).
Ζήστε κι εσείς.

Και παράλληλα λαδώστε τα γρανάζια σας και επιτρέψτε στο μυαλό σας να δουλέψει.

Θα εκπλαγείτε να ανακαλύψετε ότι δεν έχουν καμμία σχέση αυτά που μου προτείνετε για σύγκριση.

Αν δεν τα καταφέρετε, ξαναπεράστε να σας εξηγήσω.

Εγώ μια χαρά θα ζήσω, με τις αναπάντητες ερωτήσεις μου και με τη συνείδησή μου καθαρή. Εσείς;

Και παράλληλα ρυθμίστε τη φωτεινότητα της οθόνης σας και επιτρέψτε στα μάτια σας να διαβάζουν καλύτερα.

Βλέπετε τώρα ότι δεν πρότεινα καμία σύγκριση; Απλώς αναρωτήθηκα γιατί αυτή η επιλεκτικότητα στο μεταμπλόγκινγκ σας.

Εκτός αν θεωρείτε ότι ποστ που αναφέρονται σε "καρναβάλια τύπου gay pride" συνάδουν με τις συνήθως ευαίσθητες και πολιτικά ορθές θέσεις σας στο ζήτημα. Αυτό πράγματι θα εκπλαγώ να το ανακαλύψω.

Καλημέρα Αρουά! Αντί για το θέαμα που λέγαμε, πήγες εις τα αρχαία;

:D

Ω μα τον Δία αγαπητέ ανώνυμε.
Τα "καρναβάλια τύπου gay pride" αν μη τι άλλο έχουν χαρούμενη μουσική, χαρούμενους ανθρώπους και χαρούμενα χρώματα, δεν είναι μέσα στην μουντρουχιά και την ηλιθιότητα.

Ω, μα τον Jesus, ή εν προκειμένω, μα τον Αλλάχ, Αρούρι! Ενδεχομένως να μην ήμουν σαφής, αλλά επιμένω: διαβάστε όλες τις λέξεις, θα δείτε ότι συμφωνούμε απολύτως. Δεν μίλησα για τα ίδια τα "καρναβάλια τύπου gay pride" - μίλησα για ορισμένα ποστ που αναφέρονται απαξιωτικά στα εν λόγω καρναβάλια. Και εξέφρασα την απορία μου πώς και ο artois, με τις γνωστές ευαισθησίες του, δεν είχε ένα σχόλιο και γι'αυτά τα ποστ.
Τελικά το έκανε το σχόλιο εκεί όπου έπρεπε, μετρημένο και επί της ουσίας όπως συνήθως. Αν δεν το είχε κάνει, θα με απογοήτευε κατά τι - but he knows better than that.

συγγνώμη που θα χαλάσω την πολιτικά ορθή ατμόσφαιρα των σχολίων αλλά artois με έχεις σκάσει

τι χάρη θέλεις ?

manifesto, αυτό που θέλω να σου ζητήσω παραπέμπει σε "ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα" που δεν θέλω να ανακοινώσω στην πασαρέλα των bloggers. Κάπου έχω σημειώσει το μέηλ σου και με την πρώτη ευκαιρία θα ψάξω στον κυκεώνα των αρχείων μου, μπας και το βρω.

Και με την ευκαιρία θα τον ανακατέψω κιόλας, γιατί κυκεώνας που δεν ανακατεύεται δεν λέει...

Μαντλέν! (όπως ακριβώς φωνάζω τη μαμά μου), δυο φορές πήγα στο θέαμα που λέγαμε αλλά δεν το χόρτασα ακόμα. Θα το επαναλάβω την Παρασκευή, με ένα μικρό ενδεχόμενο να παίξει "Μικρός Κεραμεικός". Κι άλλος αγαπημένος εκεί.

Αλλά για το θέαμα εις τα αρχαία πληρώθηκα βρε! Συνόδευα ένα γκρουπ υπερήλικων Ιαπώνων και τους είχα υποσχεθεί "Ήχο, φως και γέλιο" .

Aρούρι, όταν με το καλό γίνεις παλιοσειρά, θα μάθεις ότι σε ένα gay pride το "μη τι άλλο" είναι που έχει σημασία. Τα υπόλοιπα είναι γιατί "τόσο πάει το γλέντι τους"

Με ενέπνευσες για το ανέβασμα νέου τραγουδιού.

Κραουνάκης και "Γλέντι".

Anonymous, eίδατε τι κάνει η βιασύνη; Εμένα να μην προσέξω έναν σύνδεσμο και να παρεξηγήσω το σχόλιό σας (=όμως γιατί επιλέγετε να μη σχολιάσετε αυτά για τα "καρναβάλια τύπου gay pride"), κι εσάς να υποθέσετε ότι είχα δει το ποστ του manifesto και επέλεξα να κάνω τον κινέζο.

Όμως δεν ήταν έτσι τα πράγματα. Με αναγκάζετε να σας ομολογήσω ότι δεν κοιμάμαι μέσα στον υπολογιστή, παρά που πολλές φορές με παίρνει ο ύπνος πάνω στο πληκτρολόγιο.

Ξέρετε... καμμιά φορά, ζω κιόλας σε τρεις διαστάσεις. Όπως συνέβη και προχτές. Δεν επισκέφθηκα τα μπλογκς, γι αυτό δεν κατάλαβα τι εννοούσατε. Ούτε ήξερα τι είχε γράψει ο μανιφέστο, παρ’ ότι είναι ο δεύτερος που διαβάζω, και πολλές προλαβαίνει να γράψει όσα σκέπτομαι.

Αυτό βέβαια εσείς το λέτε μετα-blogging, είναι όρος που συνηθίζεται στην μπλογκόσφαιρα από όσους νομίζουν ότι υπηρετούν κάποια τέχνη. Αλλά το blogging δεν είναι είναι τέχνη, μια πασαρέλα είναι. Άλλος προβάλλεται για επαγγελματικούς λόγους, (θα έχετε προσέξει άλλωστε ότι όλοι οι "επώνυμοι" ανήκουν σ’ αυτήν την ομάδα) άλλοι κάνουν οντισιόν ελπίζοντας να τους ανακαλύψει κάνας εκδότης, άλλος γράφει τα σώψυχά του ή τα ιδιαίτερα του, όπως θα τα έλεγε στο καφενείο ή στο κομμωτήριο, άλλος επιδίδεται στον excibitionism ελπίζοντας να προσέλθουν οι ματάκηδες για αυνανισμό, άλλος διαδίδει τον "καναδικό πολιτισμό των εξαρτησιογόνων" ελπίζοντας να βρει αφελείς για να τον λινκάρουν ή να τον προβάλλουν και να λειτουργήσουν ως βαποράκια, και άλλος γράφει απλώς τις σκέψεις του ή κάνει κάποιο χόμπυ του.

Επιτρέψτε μου, επομένως, να κάνω κι εγώ το δικό μου, όπως κι αν λέγεται αυτό. Pro- ή meta- εμένα δεν μου κακοφαίνεται ο όρος. Αυτό να το πείτε σε κάποιους άλλους που νόμιζαν ότι ο Observer κάνει blogging και ήθελαν να τον συμπεριλάβουν σε ένα αφιέρωμα στα blogs. Μα αν είναι δυνατόν!

Τέλος, για τα μάτια μου έχετε δίκιο, αλλά δεν φταίει η φωτεινότητα της οθόνης μου. Θα φροντίσω να επισκεφθώ τον οφθαλμίατρό μου, εντός της εβδομάδος. Ευχαριστώ για την συμβουλή σας και χαίρομαι όχι γιατί δεν σας απο-γοήτευσα, αλλά γιατί αυτό προϋποθέτει ότι σας έχω γοητεύσει.

** μια διόρθωση:
exhibitionism - ας όψεται το excel!

Ζητώ συγνώμη Artois, για κάποιο λόγο που δεν καταλαβαίνω, τα σχόλια σου μπήκαν στην τσιμπίδα του Akismet Spam από το μπλογκ μου. Τα ελευθέρωσα, δεν έγινε σκόπιμα.

Moυ δόθηκε κάποια εξήγηση γι αυτό - ίσως ευθύνεται το ταχυδρομείο μου που δεν γίνονται αποδεκτά τα σχόλιά μου στο wordpress.

Aλλά jago, τι πόρτα είναι αυτή πάλι;

Για να μπει δηλαδή κάποιος να διαβάσει το μπλογκ σου, πρέπει να κάνει διαδικασία εγγραφής στο wordpress;

Χαλαρώστε βρε παιδιά λίγο και χαρείτε το blogging ή κόφτε το.

Μέχρι και οι κλειστές λέσχες άνοιξαν κι εσείς κλείνετε τα blog σας;

Φυσικά με έχετε γοητεύσει, Artois - σχεδόν το υπαινίχθηκα όταν έγραψα ότι "[you know] better than that".

Λύθηκε η παρεξήγηση. Αν επιμένετε να επισκεφθείτε τον οφθαλμίατρό σας, να επισκεφτώ και γω τον μηχανικό μου για το λάδωμα των γραναζιών, αν μη τι άλλο διότι έπρεπε να εκφραστώ σαφέστερα. Αλλά στη θέση σας, δεν θα ανησυχούσα. Μπορεί να μην διαβάσατε όλες τις λέξεις, αλλά διαβάζετε πίσω από τις λέξεις. Είναι μέρος της γοητείας σας.

Όσο για το meta-blogging, νόμιζα ότι ασπάζεσθε τον όρο. Αν όχι, λάθος μου. Πάντως εγώ δεν τον χρησιμοποίησα απαξιωτικά. Για μένα το meta-blogging είναι ένα είδος blogging, όπως η μετεπιθεώρηση είναι επιθεώρηση. Οπότε, ίσως θα μας έλεγαν οι κάποιοι άλλοι, μόνη η ιδιότητα του meta- δεν αρκεί για να μην συμπεριληφθεί ένα blog σε ένα αφιέρωμα. Απ'αυτή την άποψη, είναι και παραείναι δυνατόν. Από άλλες απόψεις, το συζητά κανείς, αλλά νομίζω ότι δεν αφορά την κουβέντα μας.

Enchante, comme toujours.

ΥΓ. Με μπερδεύετε λίγο με τον καναδικό πολιτισμό των εξαρτησιογόνων. Πιστεύετε ότι η αποποινικοποίηση της χρήσης των μαλακών ναρκωτικών δεν πρέπει να είναι μέρος της δημόσιας ατζέντας στην Ελλάδα;

Με τους προπαγανδιστές τους και τις μεθόδους που εφευρίσκουν διαφωνώ, όχι με την αποποινικοποίηση της χρήσης τους.

Η δημόσια θέση μου είναι υπέρ της αποποινικοποίησης αλλά το προσωπικό μου ενδιαφέρον φθάνει μόνον ως εκεί που το θέμα τυχόν αγγίζει κάποιον άνθρωπο του περιβάλλοντός μου. Δεν θα έχανα ούτε δευτερόλεπτο από τον χρόνο μου γι αυτό το αίτημα και αν πρότεινα εγώ την δημόσια ατζέντα θα το είχα στις τελευταίες σειρές.

Κατά τη διάρκεια του βίου μου έχω σημειώσει άλλα εξαιρετικής προτεραιότητας θέματα και έχω την βεβαιότητα πως αν αυτοί οι στόχοι της ατζέντας "μου" προωθούνταν δεν θα υπήρχε θέμα χρηστών. Όχι τόσο έντονο τουλάχιστον που να προκαλεί αυτό το "ενδιαφέρον". Ενδιαφέρον υποκριτικό από όσους εκμεταλλεύονται κάποιες ομάδες προκειμένου να μαζέψουν κανένα ψηφαλάκι ή ενδιαφέρον προσωπικό από όσους η χρήση είναι μέρος της κουλτούρας τους.

Και για τις δύο αυτές περιπτώσεις αδιαφορώ και μόνον οίκτος θα μου περίσσευε για τους χρήστες, αν δεν επρόκειτο για ένα συναίσθημα στο οποίο δεν θέλω να ποντάρω. Το αφήνω, λοιπόν, για τους φιλάνθρωπους ή τους φιλόζωους (το ίδιο είναι) και το μετατρέπω σε θυμό που τόσοι άνθρωποι, αναζητώντας ματαίως παραμυθία και έρμα, γίνονται πρόθυμοι υπηρέτες του συστήματος. Γιατί το σύστημα τέτοιους πολίτες γουστάρει - να βαδίζουν σαν κακομονταρισμένες μαριονέτες, με γλαρό βλέμμα, άδεια σκέψη και μοναδική έγνοια την εξασφάλιση της επόμενης δόσης τους. Βλέπετε τι πανηγύρι έκανε o εισαγωγέας που θα απολαμβάνει για μέρες τον "καναδικό πολιτισμό". Τόσο που θέλησε να μοιραστεί τη χαρά του μαζί μας και σήκωσε ολόκληρο ποστ. Αυτό που δεν βλέπετε είναι τα πανηγύρια που κάνει η εξουσία με κάτι τέτοιες "εισαγωγές πολιτισμού".

Ό,τι βολικότερο για να μην εγείρουν αξιώσεις οι καταπιεσμένες ομάδες και για να μας καπελώνουν με ό,τι αντιδραστικότερο. Το όνειρο κάθε εξουσίας είναι να χαπακώνεται και να μαστουρώνει σύμπας ο πληθυσμός κι εγώ δεν θέλω να της κάνω τα χατίρια. Από άποψη συμφερόντων να το δείτε, λοιπόν, οι χρήστες, πρακτικώς, είναι αντίπαλοί μου.

Μπούσουλας για όποια συμμετοχή μου σε κοινές προσπάθειες είναι να υπάρχουν περισσότεροι ευτυχισμένοι άνθρωποι, επειδή αυτό το "τέλος" είναι ανταποδοτικό - (συμφεροντολόγος άνθρωπος είμαι κι εγώ). Ευτυχισμένο χρήστη μέχρι σήμερα δεν είδα. Αν γνωρίζετε σεις κάποιον θα ήθελα να μου τον συστήσετε και να κάνουμε και μια ημερίδα για την ευεγερτική επίδραση των ναρκωτικών και τη συμβολή τους στην ευτυχία του ανθρώπου.

Όσο για τον διαχωρισμό μεταξύ σκληρών και μαλακών και τις επιπτώσεις επί των χρηστών, όσο οι γνώμες των επιστημόνων διχάζονται, η δική μου περισσεύει.

(οk, η "παρεξήγηση" λύθηκε και από επισκευαστικές προτάσεις είμαστε πάτσι. Και σύμπτωση! Είχα γράψει κι εγώ για "μετ-επιθεώρηση" στο σχόλιό μου αλλά το διέγραψα γιατί το σχόλιο κόντεψε να γίνει διατριβή. Τώρα όμως με τσιγκλίσατε και πήρα φόρα. Ξέρω ότι παίζω κορώνα-γράμματα τη ...γοητεία μου, αλλά προτιμώ να είμαι ειλικρινής παρά συμπαθής)

Να υγιαίνετε

Τώρα πέσατε διάνα, διότι εγώ συμπαθώ τους ανθρώπους που προτιμούν να είναι ειλικρινείς παρά συμπαθείς.

Η απάντησή σας ήταν σαφής και πλήρης. Προσωπικά δεν συμφωνώ με πολλά - βρίσκω την προσέγγισή σας μονοδιάστατη, αλλά δεν θέλω να καταχραστώ τη φιλοξενία. Μπαίνω μόνο στον πειρασμό, επειδή ρωτήσατε, να σας πω ότι ευτυχισμένους χρήστες δεν είδα πολλούς, όπως δεν είδα και πολλούς ευτυχισμένους μη-χρήστες. Πάντως είδα χρήστες που ούτε άδεια σκέψη είχαν ούτε μοναδική τους έγνοια ήταν η εξασφάλιση της δόσης τους. Και είδα χρήστες που εκφράστηκαν και κινήθηκαν αντιεξουσιαστικά και μη-χρήστες που πιπίλησαν το λόγο της εξουσίας (και αντιστρόφως βέβαια). Και στην δική μου προσέγγιση του θέματος, δεν μπορώ να μην τα λάβω υπόψη.

Καλή συνέχεια στο blogging. Θα σας παρακολουθώ με ενδιαφέρον.

Δημοσίευση σχολίου

artois Image Hosted by ImageShack.us
"artois" - ράτσα ενός κυνηγετικού, χαριτωμένου σκύλου - είναι η συλλογική περσόνα κάποιων ανθρώπων, που συναντήθηκαν στο διαδίκτυο και διαπίστωσαν ότι πάσχουν από την ίδια "ασθένεια": είναι αλλεργικοί στους πάσης φύσεως "δηθενατζήδες". Τέρμα τα ντεμέκ είτε πρόκειται για δήθεν πολιτικούς σωτήρες, δήθεν δημοσιογράφους, δήθεν σκεπτόμενους, δήθεν αριστερούς, δήθεν ανιδιοτελείς, δήθεν σοβαρούς, δήθεν προοδευτικούς... Aπό τις 13.12.2010, νέο μέλος: artois 4, o λαϊκιστής. Aπό 11/11/11 νέος μεταβατικός αρθΡογράφος ο "Αρτουά ο παλιός" - με συγκεκριμένη διάρκεια, μέχρι 12/12/12 που θα "συνοδεύσει" τον μάταιο κόσμο στο τέλος του [επιτέλους!]

. .

Θεματα

  • ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
  • ΤΟ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΙΑΚΟ
  • On AIDS
  • ΕΠΕΤΕΙΑΚΑ και ΜΝΗΜΗΣ
  • TO MIKΡΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΟΒSERVER
  • ΤA ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ
  • ΤΣΙΓΑΡΑ ΤΕΛΟΣ!

    . .

    Aλλα

  • ΠΛΑΣΤΟΠΡΟΣΩΠΙΑ ΜΕΣΩ ΨΕΥΔΟΪΣΤΟΛΟΓΙΟΥ
  • ΣΑΣ ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ
  • ΠΑΡΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ
  • O ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΣΚΟΤΩΝΕΙ
  • H MAΡΙΑΝΝΑ ΑΠΟΛΥΕΤΑΙ
  • H AΡΙΣΤΕΡΑ ΣΤΟ ΝΤΙΒΑΝΙ
  • ΓΙΑ ΕΝΑ ΦΙΛΟΤΙΜΟ
  • ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΕΣΒΥΩΠΙΑ
  • ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΦΥΛΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ ΤΟΥ
  • . .

    o artois o 4oς προτεινει (boo to alternative douchebags!)

  • MΠPAΦ : Mikeius vs. Alt-Bags (part 1)
  • MΠPAΦ : Mikeius vs. Alt-Bags (part 2)
  • MΠPAΦ : Mikeius vs. Alt-Bags (part 3)
  • LINKS:

    EKΔΟΤΙΚΑ ΝΕΑ: Απο 1ης Μαρτιου, η νεα υπερπολυτελης εκδοση της "Αυτομπλογκο- γραφιας μου". Δερματοδετη με 5 υπεροχα αυθεντικα σβαροφσκι στη θεση των ομικρον. ......... κλικ εδω για περισσότερα

    ........Image Hosted by ImageShack.us

    -

    ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΧΡΕΙΟ: _____ MIA ΦΙΛΟΔΟΞΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΟΒSERVER

    Για τις δυσκολες ωρες σας: TA ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ ακομα μια φιλοδοξη προσπαθεια του Οbserver

    Powered by Blogger
    and Blogger Templates
    Image and video hosting by TinyPic